Externet+T-Com társulat

Pár hete úgy döntöttem, hogy átmegyek a Pantelhez teljes szolgáltató váltással, azaz a telefon és a net is tőlük jön majd. Viszont amióta megkaptam a visszajelzést a Panteltől, hogy lerendezte a váltást az ISP-mmel (Externet) és a T-Com-mal (a köv. héten lesz a hurokátengedés megvalósítva), azóta az internet kapcsolatom 30-90 percenként megszakad és csak az ADSL-modem újraindítása segít. A két esemény időbeli közelsége egyszerűen nem lehet véletlen. Ismét nem kellett csalódnom a hazai szolgáltatási színvonalban. Sad Ez valami dedó v. mi? Feketelistára kerültem, mert egy előnyösebb ajánlatott mertem választani? Köszönöm szépen ... tehetnek egy szívességet. Ha pedig nem erről van szó, hanem a Panteles ADSL-hez kell valamiféle vonalvizsgálatot tartania a T-Com-nak, akkor meg igazán értesíthettek volna erről, amennyiben ez a szolgáltatás akadozásával jár. Egyszerűen nevetséges ez a hazai "örülj, hogy szóbaállunk veled" stílus a szolgáltatási szektor minden területén. Sad

Comments

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

Ha nincs verseny

Sajnos ilyen az, ha nincs igazi verseny. Nem értik a szolgáltatók, hogy nem ők tesznek szivességet. Nekik kellene azért küzdeni, hogy az ő szolgáltatásaikat vegyük igénybe, és kinyalni a seggünket, megtenni mindent, hogy elégedettek legyünk velünk.

CIB

Eddig sajnos csak a CIB-nél tapasztaltam ezt a hozzáállást. Olyan ez, mintha az összes hazai cég valamilyen globális összeesküvésben venne részt, hogy alacsonyan tartsák a vásárlói igényeket. :->