Pár hete úgy döntöttem, hogy átmegyek a Pantelhez teljes szolgáltató váltással, azaz a telefon és a net is tőlük jön majd. Viszont amióta megkaptam a visszajelzést a Panteltől, hogy lerendezte a váltást az ISP-mmel (Externet) és a T-Com-mal (a köv. héten lesz a hurokátengedés megvalósítva), azóta az internet kapcsolatom 30-90 percenként megszakad és csak az ADSL-modem újraindítása segít. A két esemény időbeli közelsége egyszerűen nem lehet véletlen. Ismét nem kellett csalódnom a hazai szolgáltatási színvonalban.

Ez valami dedó v. mi? Feketelistára kerültem, mert egy előnyösebb ajánlatott mertem választani? Köszönöm szépen ... tehetnek egy szívességet. Ha pedig nem erről van szó, hanem a Panteles ADSL-hez kell valamiféle vonalvizsgálatot tartania a T-Com-nak, akkor meg igazán értesíthettek volna erről, amennyiben ez a szolgáltatás akadozásával jár. Egyszerűen nevetséges ez a hazai
"örülj, hogy szóbaállunk veled" stílus a szolgáltatási szektor minden területén.
Comments
Ha nincs verseny
CIB